|
Gender a/nebo marketing?28. zaří 2007
Otázka, do jaké míry souvisí koncept genderu s marketingem a public relations, je jistě jednou z prvních, která nás napadne s vyslovením termínu gender marketing. A na koho se s ní obrátit? Určitě na osobu, která se v PR a marketingu pohybuje a zároveň zná genderové principy, resp. je genderově citlivá. Jednou z těch, kdo mají co říci, je Bára Spěváková.
Bára Spěváková se v oblasti public relations pohybuje již téměř 7 let, dnes na pozici associate director v mezinárodní agentuře Fleishman-Hillard, která se mj. specializuje na strategie v oblasti CSR. Více Výstupy z konference "Podpora žen ve vstupu do politiky: možnosti uplatnění pozitivních nástrojů"27. zaří 2007
V pátek 13. září se na pražské Kampě sešla více než stovka účastnic a účastníků z Prahy, jejího okolí a ze zahraničí na konferenci Podpora žen ve vstupu do politiky: možnosti uplatnění pozitivních nástrojů pořádanou občanským sdružením Fótum 50%. Shrnutí a výstupy z konference jsou publikovány na www.padesatprocent.cz. Více
Místa přátelská rodině na území Prahy 227. zaří 2007
V uplynulých dvou měsících zmapovali dobrovolníci/dobrovolnice Gender Studies, o.p.s. Městskou část Prahy 2. Vyhledávali a označili samolepkou a certifikátem místa, která jsou svým vybavením a zaměřením přátelská rodinám s dětmi. Oceněná místa musela splňovat níže uvedení kritéria. Více
Muži jsou křehcí26. zaří 2007
Po albu Dívčí válka, kterou vydal křehký písničkář, feminista i maskulinista Jan Burian před rokem a půl, vyjde v nejbližší době, pravděpodobně v listopadu, nové album s názvem Muži jsou křehcí. Deska se tentokrát bude týkat mužů a bude obsahovat 21 písňových příběhů o mužské nedokonalosti, respektive jejích různých podobách a odrůdách.
|