Gender marketing v praxi - seznamte se!

29. zaří 2007
Z předešlých článků již máte představu, co je to gender marketing a jak může být marketing propojen s rovnými příležitostmi žen a mužů. Existují různé formy pojetí tohoto konceptu: může jít o marketing určeným ženám. Některé firmy marketingem pro ženy bourají genderové stereotypy a daří se jim tak ženy zaujmout. Některé naopak ve svých kampaních stereotypy podporují nebo utvrzují. Přinášíme vám proto příklady různých přístupů firem k tomu, jak ženy "zacílit". Více

Jak na marketing zaměřený na ženy? Poradí vám publikace z knihovny Gender Studies

29. zaří 2007
Publikace Marketing to Women americké autorky Marti Barletta se velmi podrobně věnuje strategiím marketingu zaměřeného na ženy. Podle autorky není tato cílová skupina brána dostatečně vážně, což je překvapivé vzhledem k tomu, jakou kupní silou vládne. Chcete-li to napravit, pak vám její kniha pomůže s úspěšným startem i rozvojem nových strategií. Více

Právě vyšlo druhé číslo tištěného zpravodaje Rovné příležitosti do firem!

29. zaří 2007
Zajímají vás rovné příležitosti na trhu práce? Odebíráte elektronický zpravodaj Rovné příležitosti do firem a přivítali byste i tištěnou podobu toho nejlepšího z něj doplněnou o něco navíc? Pak vám přání dokážeme splnit druhým speciálním vydáním zpravodaje! Více

Dove věří, že přirozenost je výhodou

29. zaří 2007
Přehlídkovým molům i tzv. ženským časopisům dlouhodobě vládne stereotypní a nereálný obraz krásy podpořený počítačovými retušemi. Alternativu až příliš hubeným modelkám představuje kampaň kosmetické značky Dove, která razí filozofii, že "právě chuť být sama sebou by se měla stát konkurenční výhodou žen - pokud budou spokojené samy se sebou, okolí to pozná a úspěch na sebe nenechá dlouho čekat." Ve svých kampaních pracuje s "normálními" modelkami, které považuje za skutečně krásné - odtud i název Kampaně za skutečnou krásu. Proč se pro ni společnost Unilever rozhodla? A jaký má v Čechách ohlas? Více
| 1 | .. | | 469 | | 471 | 472 | .. | 1012 |
www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.