Perspektiva žen na trhu práce

30. zaří 2007
Gender Studies, o.p.s., Heinrich-Böll-Stiftung a Síť mateřských center si vás dovolují pozvat na konferenci pod záštitou poslankyně Kateřiny Jacques: "Perspektiva žen na trhu práce". Konference se koná 25. října 2007 v Novoměstské radnici na Karlově náměstí v Praze. Hlavními tématy panelových diskuzí je pozice žen na trhu práce, informační technologie a jejich vliv na perspektivu žen na trhu práce a strategie a politiky prosazování rovnosti žen a mužů. Na konferenci vystoupí odbornice a odborníci z České republiky, Polska, Německa, Rakouska a evropských institucí. Konference je tlumočena do/z češtiny, polštiny a němčiny. Po skončení následuje workshop "Celoživotní vzdělávání v ICT pro ženy - má, nebo nemá smysl?" Hlídání dětí je zajištěno. Více

Pozvánka na mezinárodní konferenci "Gender a marketing"

29. zaří 2007
Zveme vás na mezinárodní konferenci „Gender a marketing“ organizovanou Gender Studies, o.p.s. 14. listopadu 2007 (od 10 do 15 hodin) v Salla Terreně Břevnovského kláštera v Praze 6.
Konference by měla do českého (odborného i laického) povědomí uvést dosud poměrně přehlíženou problematiku propojení marketingu a genderu, případně genderové senzitivity, a rozpoutat diskusi na toto téma. Více

I po padesátiletém úsilí o zrovnoprávnění žen a mužů v Evropské unii si stále nejsme rovni

29. zaří 2007
Již Římská smlouva z roku 1957 zakládající Evropské hospodářské společenství (předchůdce Evropské unie) zmiňuje rovné příležitosti žen a mužů. Lze tedy říci, že letos oslavila 27-členná EU 50. výročí politiky rovnosti žen a mužů. Rok 2007 je také Evropským rokem rovných příležitostí pro všechny. I přes padesátileté úsilí o zrovnoprávnění žen a mužů, si stále nejsme rovni. Potvrzuje to zpráva Komise Evropských společenství o rovnosti žen a mužů pro rok 2007. Více

Mars, Venuša a trh: Zapeklitosti gender marketingu

29. zaří 2007
V berlínskom hoteli Dorint Sofitel na Budapester Straße sa to 13. septembra 2007 od rána hemžilo zástupcami a zástupkyňami firiem, akadémie, politických strán a reklamných a PR agentúr. Dôvod, prečo sme sa tam všetci zišli, bola túžba dozvedieť sa o nových trendoch v marketingu a ich prepojení na otázku genderu a genderovej senzitivity. To každopádne sľuboval program konferencie Mars, Venuša a trh, ktorú už druhým rokom organizovala spoločnosť FrischCo. Více
| 1 | .. | 465 | 466 | | 468 | | .. | 1012 |
www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.