|
Umlčíš představivostí veřejné mínění30. listopad 2007
Třináctero buřiče (dle Oscara Wildea) se letošním, již osmým, ročníkem českého gay a lesbického (ale i bisexuálního a transgender) filmového festivalu Mezipatra prolínalo jako červená nit. Téma buřičství mělo podle ředitele festivalu Aleše Rumpela rozšířit obraz komunity, jenž „celá léta prosazuje obraz leseb a gayů coby spořádaných občanů, kteří žijí stejně jako mainstreamová společnost a touží po stejných právech a institucích“ o „pankáče, anarchisty, genderové a sexuální experimentátory a vůbec každého, kdo nezapadá do norem „slušné“ společnosti tržní ekonomiky a monogamních soužití“. Více
We Are Not Babysitters: domácí školky v Americe30. listopad 2007
Na konferenci Ministerstva práce a sociálních věcí Raná péče o děti mezi rodinou a státem
představil ministr Petr Nečas koncept domácích školek. Ta spočívá v placené
výpomoci mezi rodiči s tím, že rodič, který zůstává doma se svým dítětem,
se může starat až o dalších pět dětí. Kniha We
Are Not Babysitters, kterou si můžete vypůjčit v knihovně Gender
Studies, představuje americké „denní matky“: ženy, které si domácí školku
otevřely.
Více
Gender marketing: marketing budúcnosti?30. listopad 2007
Konferenciou Gender a marketing, ktorá sa uskutočnila 14. novembra 2007 v historických priestoroch Břevnovského kláštora, Gender Studies, o.p.s. prvýkrát v Českej republike otvorila verejnú diskusiu na túto, pomerne kontroverznú, tému. Zaujímali nás hlavne súvislosti medzi genderom a marketingom a otázka, do akej miery môže byť genderovo senzitívny marketing chápaný ako súčasť spoločenskej zodpovednosti firiem (CSR). Na pódium sme preto zavolali ľudí činných v marketingu, či už v reklamných a PR agentúrach, alebo marketingových oddeleniach firiem. Více
"Naše školka je cennou a profitabilní investicí..."30. listopad 2007
Zvažuje vaše firma zavedení firemní školky? Zajímají vás důvody k založení školky a chcete znát praktické výhody své investice? Inspirujte se rozhovorem o firemní školce METRO Hvězdička, která je nabízena zaměstnaným německé Metro Group, jednoho z největších koncernů provozujících obchodní řetězce. Školka nabízí 65 míst pro děti ve věku od 4 měsíců do 6 let. Více
|