Gender Mainstreaming in Public Participation

29.11.2017  Praha  | 

Odborný seminář je určen především pro architekty/ky a další odborníky/ce zabývající se plánováním veřejných prostor či participačními procesy. Cílem je představit koncept gender mainstreamingu, ukázat jeho praktické využití a seznámit účastníky/ce s metodikou, jak genderově senzitivní plánování a participační procesy aplikovat v praxi a ve vlastních projektech.

 

Více

Mezinárodní den proti násilí na ženách

30.11.2017  Praha  | 

Zástupci České ženské lobby, sítě 32 organizací podporujících práva žen v České republice a člena Evropské ženské lobby, budou diskutovat o různých formách násilí, jeho prevenci a důsledcích a o významu Istanbulské úmluvy.

 

Více

Na ženách záleží…. i v českém byznysu

29. únor 2012
Již několikrát jsme v našem zpravodaji informovali o studii konzultační firmy McKinsey&Company “Women Matter” (neboli “Na ženách záleží”), která ukazuje vztah korelace mezi počtem žen ve vedoucích pozicích a finanční úspěšnosti firmy na trhu. Kdo z vás měl nutkání platnost výsledků této analýzy zpochybňovat z důvodu, že se týkají jiných zemí než ČR, teď už nemusí. Prvně totiž McKinsey realizovalo průzkum i v českých firmách. Níže přinášíme jeho hlavní výstupy. Více

V Británii se bohužel ageismu daří

29. únor 2012
Britská organizace Wise Owls spolupracuje již nějakou dobu s Gender Studies, o.p.s. na projektu P.E.O.P.L.E., který se věnuje problematice věkové diskriminace. S Andrewem Robertsonem, jednou z těchto „Moudrých sov“, jsem mluvila o tom, proč je pro firmu dobré zaměstnávat a udržet si starší lidi a také jak se proti ageismu daří bojovat ve Velké Británii. Více

Mezinárodní den žen

29. únor 2012
Tak se nám zase blíží Mezinárodní den žen (MDŽ) a s ním nepochybně všetečné dotazy (nejen) od novinářů a novinářek, zdali má smysl tento svátek slavit nebo ne, co je na něm aktuálního a zdali se nejedná o produkt totalitního Československa. Smysl to nepochybně má, a ne, opravdu se nejedná o svátek, jehož hlavním cílem je rozprodat karafiáty a bonboniéry a umožnit mužům opít se (o bohaté historii MDŽ si můžete přečíst třeba v loňském článku Ivy Baslarové zde). Více

HR marketing zůstává v plenkách

29. únor 2012
Marketing se už zdaleka netýká jen značek a výrobků, které je nesou, ale i zaměstnavatelů a jejich snahy nalákat do svých řad ty nejlepší kolegy a kolegyně. Vycházejí z toho, že značka firmy je identifikuje na trhu práce obecně i v oboru, kde působí, a má vliv na to, jak je firma vnímána potenciálními uchazeči a uchazečkami, ne jen zákazníky či zákaznicemi. Vznikl proto obor HR marketing, který propojuje principy marketingu s personalistikou a usiluje o zviditelnění značky zaměstnavatele na trhu a zejména mezi těmi, které chce oslovit. Více
« | 1 | .. | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | .. | 971 | »
www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.