Evropa pro rovnost žen a mužů

31. červenec 2009
V březnu 2009 spustila Evropská komise kampaň k problematice genderového platového rozdílu. Na konci června k tomu uspořádala v Praze tiskovou konferenci, kde byl hlavním vystupujícím Vladimír Špidla, eurokomisař pro zaměstnanost, sociální věci a rovné příležitosti. Na konferenci byla řeč nejen o platové diskriminaci, ale také obecně o rovnosti žen a mužů na českém a celoevropském trhu práce. Přinášíme několik zajímavých informací, které při této příležitosti zazněly. Většina z nich ukazuje na posun k lepšímu, co se genderové problematiky v Evropě týká, ale zároveň naznačuje, že práce na prosazování rovnosti žen a mužů ve společnosti zdaleka není u konce. Více

Slaďuji, tedy jsem

31. červenec 2009
Slaďování je téměř harmonický výraz pro naprosto neharmonickou činnost – tedy - pokud se týká mé osoby. Dokud o něm v práci mluvíme, vymýšlíme kampaně, slogany, vizuály, strategie propagace – je vše v pořádku. Naprosto bez problémů se dokážu k významu toho slova přiblížit a nějakým způsobem ho uchopit. I když popravdě - vždycky znovu přemýšlím, zda by se nenalezl nějaký ekvivalent, nějaké jiné slovo, které by mi tolik neevokovalo cukr. Stejně se ale vždy obloukem vrátím zpět ke starému dobrému „SLAĎOVÁNÍ“. Více

Slaďování a time management - tipy pro zaměstnance a zaměstnankyně

31. červenec 2009
Flexibilita práce, slaďování práce a rodiny – to jsou slova, která často adresujeme zaměstnavatelům a přesvědčujeme je, aby vycházeli svým zaměstnancům a zaměstnankyním vstříc při zvládání jejich rozličných životních rolích. Nicméně, v pracovním vztahu, jako v každém jiném vztahu, jsou vždy dvě strany. Zaměstnavatelé by měli nabídnout nástroje a opatření, a zaměstnanci a zaměstnankyně by se měli naučit je dobře využívat. Více

Čím jste a čím byste chtěli být?

31. červenec 2009
Gender Studies zahájilo informační kampaň „Čím jste a čím byste chtěli být?“, která je zaměřena na harmonizaci osobního a pracovního života, hlavním mottem kampaně je: „Zákon je na vaší straně: na slaďování osobního a pracovního života máte právo“. V rámci kampaně budou distribuovány letáky se základními informacemi o slaďování, pohlednice, plakáty uvidíte ve veřejné dopravě. Cílem kampaně je představit zaměstnaným rodičům jejich práva a možnosti v oblasti skloubení práce a rodiny a tím posílit jejich postavení na trhu práce. Více
| 1 | .. | 297 | 298 | | 300 | | .. | 1012 |
www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.