Pátrací hra: Stopujeme ženy naší historie PRO VEŘEJNOST24.4.2024 Praha | Pojďte společně s námi vystopovat významné ženy historie českého feminismu. Více
|
Sociální/Cause Related Marketing jako efektivní nástroj CSR31. říjen 2011
V současné době již nestačí nabízet kvalitní produkty a služby za konkurenceschopnou cenu. Je třeba obstát v konkurenčním boji a odlišit nejen své výrobky v rámci konkurenční výhody. Zapojení firmy do prospěšných aktivit se stává celosvětově stále významnějším. Sociální resp. Cause Related Marketing (CRM) je součástí marketingové strategie firmy a stává se stále mocnějším marketingovým nástrojem. Více
Překonávání bariér při prosazování programů rovných příležitostí ve firmě T mobile31. říjen 2011
Na konci listopadu proběhne slavnostní vyhlášení vítězných zaměstnavatelů letošního ročníku soutěže o ocenění Firma roku: Rovné příležitosti, kterou loni vyhrála společnost T-mobile. Přinášíme rozhovor s výkonnou ředitelkou lidských zdrojů Barborou Stejskalovou o tom, jak vítězové loňského ročníku prakticky rovné příležitosti prosazují. Více
Bez B nemá smysl říkat A: aneb nedotáhnutá hra na flexibilitu: Z kulatého stolu Gender Studies o zařízení péče o předškolní děti31. říjen 2011
V České republice bude možné od roku 2012 čerpat rodičovskou dovolenou zcela flexibilně. Rodičovský příspěvek pak bude moci rodič čerpat jakkoli dobu až do vyčerpání částky 220.000,-, s nejvyšší možnou měsíční částkou 11.500,-. Výši částky a dobu čerpání bude možné měnit i několikrát, maximálně po ¼ roce. Více
Sexistická prasátečka mezi firmami31. říjen 2011
Letos pořádá občanské sdružení NESEHNUTÍ již třetí ročník soutěže Sexistické prasátečko. Jedná se o soutěž o nejvíce sexistickou reklamu, kterou se firmy prezentují na území České republiky. Přičemž sexistickou reklamou jsou myšleny reklamy, které využívají zjednodušujících stereotypů vůči ženám či mužům či využívají nejen polonahá ženská těla k propagaci výrobků, které s nimi nikterak nesouvisí. Více
|