|
12 amerických společností podporuje ženy etnických menšin ve svém pracovním prostředí31. červenec 2006
Americký časopis Working Mother každoročně vyhlašuje nejlepší firmy, které se soustředí svojí zaměstnaneckou politikou na ženy etnických menšin - Best Company for Women of Color. Letos v červnu vybral 12 firem, které mají intenzivní politiky a praktiky podporující ženy Afro-Američanky, asijské Američanky, ženy z Latinské Ameriky a původní obyvatelky amerického kontinentu na pracovním trhu. Oceněny jsou firmy, které prosazují diverzitní prostředí, a to nejen co se týče pohlaví a věku, ale také různých etnik. Více
KPMG International sází na udržení talentovaných lidí a úspěšné pracovní vztahy31. červenec 2006
"V dnešním obchodním prostředí čelíme tvrdé konkurenci - stejně jako soutěžíme o klienty, musíme bojovat i o talentované lidi, chceme-li je získat a udržet." Tak zní motto mezinárodní auditorské a poradenské firmy KPMG International. Ta se v rámci svých náborových programů snaží uplatnit zásady osobního a profesního chování, které se vztahují k základní filozofii a hodnotám firemní kultury. Mezi tyto hodnoty patří samozřejmě různorodost a rovné zastoupení mužů a žen. Více
Vyplatí se investovat do genderových programů? Jednoznačně!31. červenec 2006
"Zatímco ženy vstoupily do korporátního světa a měly odpovídající vzdělání a zkušenosti, mnohé z nich stále zastávaly pozice nižší než ty, které by jejich dovednostem odpovídaly." K takovým a podobným závěrům dochází Julie Nugent z americké neziskové organizace Catalyst, která vede řadu výzkumů zabývajících se možností rozvoje žen v zaměstnání. Více
Zpravodaj Rovné příležitosti do firem – speciální tištěné vydání31. červenec 2006
Líbí se vám články v našem zpravodaji? Právě pro vás vyjde v červenci 2006 speciální tištěné vydání zpravodaje Rovné příležitosti do firem. Zpravodaj vydává obecně prospěšná společnost Gender Studies v rámci projektu "Půl na půl - rovné příležitosti žen a mužů". Zpravodaj je určen čtenářkám a čtenářům nejen z prostředí komerčních firem, ale i odborné veřejnosti zajímající se o rovné příležitosti žen a mužů na trhu práce. Přináší informace využitelné v personalistice, rozvoji firemní kultury, managementu, styku s veřejností, filantropii a dalších oblastech. Více
|