Aktivní Otcovství aneb Tátové na mateřské

2. květen 2007
Rádi bychom Vám nabídli bezplatný informační leták, který je součástí naších aktivit na podporu větší angažovanosti otců v péči o děti v ČR. Tyto aktivity pořádá naše sdružení NESEHNUTÍ Brno ve spolupráci s organizací Gender Studies o.p.s. Leták se skládá ze sedmi stran (oboustranně tištěných) a je vytištěn na recyklovaném papíru. Obsahuje mj. kapitoly s názvy „Otcové a genderové stereotypy“, „Tátové ve Skandinávii“, „Výchova k mateřství a láska k dětem“ či „Když je táta na rodičovské…“. Dále leták obsahuje důležité internetové odkazy, slovníček souvisejících pojmů (Genderová socializace, Gender, Noví otcové, Rovné příležitosti žen a mužů apod.) či informace o nové výstavě o aktivním otcovství. Více

Potisk triček Takto vypadá feministka

2. květen 2007
V rámci našich aktivit se neustále setkáváme s tím, že lidé nevědí co je feminismus a nedokážou si představit kdo za ním stojí. Podléhají pak lehce různým mylným představám a dojmům, předsudkům a nedůvěře. Na základě četných debat a tu negativních tu pozitivních reakcí jsem se rozhodly pokusit slovo FEMINISMUS "rehabilitovat" a veřejne se za něj postavit a představit české i mezinárodní veřejnosti kdo feministky jsou - jak vypadají, jak žijí, co dělají, co si myslí, co ne...A to osobně............resp. na osobním příkladu.

Banky pro rovné příležitosti…

30. duben 2007
Celosvětová aliance bank pro ženy (Global Banking Aliance for Women) je sdružením bank, které mezi sebou sdílejí zkušenosti s podporou a rozvojem podnikání žen. Členskými bankami jsou: Banka Access (Nigérie), Bank of America (Americká banka), Bank of Ireland (Irská banka), Bank of Scotland (Skotská banka), Commercial International Bank (Mezinárodní komerční banka - Egypt), RBC Royal Bank (Kanada), Women's World Banking aj. Zmíněné banky nejenže podporují ženy v podnikání, ale samy se snaží vytvořit pracovní prostředí atraktivní pro ženy. Více

Vídeň: Den dcer – mladé dívky objevují podniky

30. duben 2007
Již po šesté měly letos mladé vídeňské dívky ve věku 11-16 let šanci seznámit se se světem podniků a podnikání. To vše v rámci akce Den dcer, která se konala v dubnu ve více než sto firmách a institucích. Zúčastněné podniky nabízely dívkám možnost vyzkoušet si převážně technické profese. Do akce se přihlásilo 115 firem. Více
| 1 | .. | 504 | 505 | | 507 | | .. | 1012 |
www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.