První česká publikace zabývající se marketingem z genderové perspektivy

30. červen 2008
Nápad pripraviť a vydať zborník Gender a marketing vzišiel ze stejnojmené konferencie, ktorú v novembri 2007 zorganizovala obecne prospešná spoločnosť Gender Studies. Bola tak vôbec prvou aktérkou, ktorá sa pokúsila otvoriť v českom prostredí verejnú diskusiu na túto tému. Ukázalo sa, že získať do role konferenčných prednášajúcich skutočných expertov a expertiek na genderové aspekty marketingu je extrémne náročné. Oba fakty svedčia o tom, že sme na samom začiatku úvah nad tým, čo sa stane, keď sa teoreticky i prakticky prepoja koncepty gender a marketing. Více

Informační balíčky: detailní pohled na souvislosti rovných příležitostí

30. červen 2008
V projektu Půl na půl vyšlo CD s osmi tématickými informačními balíčky. Ty byly vytvořeny pro všechny, kdo se zajímají o témata související s rovnými příležitostmi pro ženy a muže na trhu práce v České republice. Slouží jako základní informační zdroj poskytující komplexní pohled na vybrané aspekty, čímž usnadňují orientaci v dané oblasti. Více

Firemní školka je konkurenční výhodou

30. červen 2008
Impact-Corti je realitní společnost, která poskytuje kompletní služby v oblasti nemovitostí zejména v Praze. Firma patří mezi první vlaštovky, které zvěstují nový trend – zakládání firemních školek. Jak školka vznikla a jak to v ní chodí, popisuje jednatelka firmy Lenka Gadasová. Více

Porozumět situaci azylantů a azylantek

30. červen 2008
Jaké životní zkušenosti vedou azylanty a azylantky k tomu, aby vycestovali ze své vlasti a pokoušeli se začít nový život v často zcela neznámé kultuře? S jakými problémy se potýkají? Jaké mají názory na naši zemi? A hlavně – co všechno můžeme my sami udělat pro dobré soužití s lidmi, kteří k nám přicházejí obvykle ve velmi tíživé osobní situaci? Více
| 1 | .. | | 391 | | 393 | 394 | .. | 1012 |
www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.