|
První česká publikace zabývající se marketingem z genderové perspektivy30. červen 2008
Nápad pripraviť a vydať zborník Gender a marketing vzišiel ze stejnojmené konferencie, ktorú v novembri 2007 zorganizovala obecne prospešná spoločnosť Gender Studies. Bola tak vôbec prvou aktérkou, ktorá sa pokúsila otvoriť v českom prostredí verejnú diskusiu na túto tému. Ukázalo sa, že získať do role konferenčných prednášajúcich skutočných expertov a expertiek na genderové aspekty marketingu je extrémne náročné. Oba fakty svedčia o tom, že sme na samom začiatku úvah nad tým, čo sa stane, keď sa teoreticky i prakticky prepoja koncepty gender a marketing. Více
Informační balíčky: detailní pohled na souvislosti rovných příležitostí30. červen 2008
V projektu Půl na půl vyšlo CD s osmi tématickými informačními balíčky. Ty byly vytvořeny pro všechny, kdo se zajímají o témata související s rovnými příležitostmi pro ženy a muže na trhu práce v České republice. Slouží jako základní informační zdroj poskytující komplexní pohled na vybrané aspekty, čímž usnadňují orientaci v dané oblasti. Více
Firemní školka je konkurenční výhodou30. červen 2008
Impact-Corti je realitní společnost, která poskytuje kompletní služby v oblasti nemovitostí zejména v Praze. Firma patří mezi první vlaštovky, které zvěstují nový trend – zakládání firemních školek. Jak školka vznikla a jak to v ní chodí, popisuje jednatelka firmy Lenka Gadasová. Více
Porozumět situaci azylantů a azylantek30. červen 2008
Jaké životní zkušenosti vedou azylanty a azylantky k tomu, aby vycestovali ze své vlasti a pokoušeli se začít nový život v často zcela neznámé kultuře? S jakými problémy se potýkají? Jaké mají názory na naši zemi? A hlavně – co všechno můžeme my sami udělat pro dobré soužití s lidmi, kteří k nám přicházejí obvykle ve velmi tíživé osobní situaci? Více
|