Reprodukční spravedlnost s postižením

28.5.2024  Praha  | 

Další z debat organizace ASAP zaměřených na reprodukční spravedlnost a dostupnost interrupcí v České republice se bude věnovat osobám se zdravotním postižením.

Více

Školka pro děti zaměstnanců a zaměstnankyň ve Fakultní Thomayerově nemocnici

29. leden 2010
Inspirativním příkladem, jak se může zaměstnavatel starat o potřeby pracujících rodičů, je mateřská školka při pražské Fakultní Thomayerově nemocnici s poliklinikou. Dvě třídy pro děti zaměstnanců a zaměstnankyň nemocnice fungují v rámci komplexu mateřské a základní školy, která byla zřízena za účelem péče o hospitalizované děti. „Největším přínosem je stabilizace počtu zdravotních sester. Sestry, které odešly na mateřskou dovolenou, se k nám opět vrací do pracovního poměru díky možnosti školku využít,“ říká Martina Štanclová, tisková mluvčí nemocnice. Více

Vědomosti jako klíč k úspěchu – Gender Studies nabízí školení pro firmy

29. leden 2010
Asi vás nepřekvapí, budeme-li tvrdit, že lidský kapitál – tedy zaměstnanci a zaměstnankyně – představuje jeden z nástrojů zisku vaší firmy. Víte ale, kolik vás ročně stojí nábor – inzercí počínaje, přes výběrová řízení a přijímací pohovory, až po zaškolení nových pracovníků a pracovnic? Možná byste byli překvapeni. Přitom existují postupy, které výrazně snižují fluktuaci zaměstnaných a zároveň zvyšují jejich motivaci, loajalitu a výkon. Více

„Na túto profesiu som sa nedívala ako na rodovo netradičnú“: Rozhovor so softvérovou inžinierkou firmy Google

29. leden 2010
Už niekoľko čísel spravodaja sme venovali otázke vertikálnej segregácie pracovného trhu. Tento rozhovor sa snaží načať problematiku segregácie horizontálnej. Či sú ženské a mužské profesie a či je to tak správne sme hovorili s osobou skutočne povolanou. Je to Petra Popluhárová, softvérová inžinierka, pôvodom Slovenka, pracujúca však v Spojených štátoch, vo firme Google. Více

Reklama klame nejen děti

29. leden 2010
Dnešní doba je charakteristická obrovskou, všudypřítomnou konkurencí a množstvím navzájem si podobných výrobků, a proto je masivní útok reklamy jednou z mála možností boje o zákazníka. Ale proč se firmy soustředí čím dál častěji na děti, které zatím nedokáží nad obsahem a záměrem marketingu kriticky přemýšlet a díky tomu se nemohou racionálně bránit? Více
« | 1 | .. | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | .. | 1009 | »
www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.