Pátrací hra: Stopujeme ženy naší historie PRO VEŘEJNOST24.4.2024 Praha | Pojďte společně s námi vystopovat významné ženy historie českého feminismu. Více
|
Nerovnost pohlaví přetrvává, Česko je na úrovni Botswany a Mongolska7. březen 2012
(Tisková zpráva české koalice Social Watch u příležitosti Mezinárodního dne žen). Organizace Social Watch, jejíž členkou je i Gender Studies, vydává u příležitosti oslav Mezinárodního dne žen aktuální výpočty indexu genderové spravedlnosti. Ten porovnává relativní postavení žen v oblastech vzdělání, socioekonomických podmínek i podílu na moci ve 154 zemích světa. I když se Česko pohybuje v evropském průměru, s hodnotou indexu 73 bodů dosahuje podobné úrovně jako Botswana, Kyrgyzstán nebo Mongolsko. Více
Pracovní dráhy žen v České republice-vítání knihy5. březen 2012
Sociologický ústav AV ČR- oddělení Gender & sociologie - srdečně zve na vítání knihy Pracovní dráhy žen v České republice (nakladatelství SLON). Tato kniha sleduje v biografické perspektivě životy žen z různých věkových skupin v odlišných fázích rodinného cyklu i v různých situacích na trhu práce, a to na pozadí historického vývoje současné české společnosti i v kontextu teoretických přístupů feministické sociologie ke studiu pracovní a rodinné sféry. Mikropohled na sociální realitu, se kterým přichází tato publikace, doplňuje řadu prací soustředěných naopak na makrostrukturální pohled na genderové nerovnosti. Kniha je podnětnou sondou do ženských zkušeností s tvorbou osobní pracovní dráhy a s prolínáním pracovního a rodinného života.
MDŽ s Gender Studies: scénické čtení z klasické feministické literatury5. březen 2012
Příležitost připomenout si
dosažené cíle.
Příležitost uvědomit si, co ještě
můžeme udělat.
Příležitost slavit! Gender Studies zve 8. března 2012
v 18.30
do Vypáleného koťátka,
Mařákova 5, Praha 6.
Můžete se těšit na scénické čtení z
klasické feministické literatury, na
několik vlčích kostí a samozřejmě
na tým Gender Studies! Více
HR marketing zůstává v plenkách29. únor 2012
Marketing se už zdaleka netýká jen značek a výrobků, které je nesou, ale i zaměstnavatelů a jejich snahy nalákat do svých řad ty nejlepší kolegy a kolegyně. Vycházejí z toho, že značka firmy je identifikuje na trhu práce obecně i v oboru, kde působí, a má vliv na to, jak je firma vnímána potenciálními uchazeči a uchazečkami, ne jen zákazníky či zákaznicemi. Vznikl proto obor HR marketing, který propojuje principy marketingu s personalistikou a usiluje o zviditelnění značky zaměstnavatele na trhu a zejména mezi těmi, které chce oslovit. Více
|