Feministický a queer tábor 2018 / Feminist and Queer Camp 2018

31.8.2018  

Zveme vás na setkání queer lidí a těch, kdo sympatizují s queer tématikou. Na setkání všech, kdo žerou feminismus, i těch, kdo se nebojí stát u táboráku s feministkama a žvejkat s nima veganský buřty. Kdo se nebojí pohybu, přemýšlení o svém těle, o svých hranicích a hranicích jiných, kdo dokáže respektovat jiné lidi… PŘIJĎTE! Těšit se můžete na víkend plný workshopů, diskuzí, cvičení, kreativity (či alespoň pokusů o ní), koncertů a párty s pivem, limem, koktejlem, sbírání bobříků, táborový karneval a bojovku.

Více

Gender a sebevědomí v uměleckém provozu

21.10.2018  

Diskuze na téma souvislosti sebevědomí a genderu v uměleckém provozu. Jaký vliv na sebevědomí umělkyň a umělců může mít genderová rovnost? V čem je rozdílné postavení umělkyně či umělce vůči institucím? Jak se na uměleckém provozu projevuje mizení umělkyň v důsledku jejich mateřství? Jak vyřešit rozpor uměleckého společenského života a rodičovství zejména v pečující roli? Jaký vliv mají na umělce a umělkyně ekonomické souvislosti, v nichž jejich tvorba vzniká?

Více

Rádio kontra feministky

3. duben 2003
Neobyčejný zájem tištěných i elektronických médií v Polsku vzbudila nedávno reklamní kampaň varšavské soukromé stanice Radio 94. Ačkoliv je slyšet sotva 30 km kolem metropole, mluvilo a psalo se o ní po celé zemi. A to kvůli tomu, že se feministkám nelíbil její billboard. Více

POPORODNÍ DEPRESE A KLASICKÁ HOMEOPATIE

3. duben 2003
Citová, emoční zranění, která zažila žena během svého porodu nebo po porodu, považuje klasická homeopatie za jednu z hlavních příčin vzniku poporodních depresí. Porod a poporodní období nejsou totiž zdaleka jen záležitosti fyzické, ale jde především o události psychické. K tomuto aspektu se však zatím u nás bohužel příliš nepřihlíželo. Více

Slečny ze šovinistovy hlavy

3. duben 2003
Milan Knížák, ředitel Národní galerie, vystavuje do 12. dubna v síni Mánes pod názvem Slečny z mé hlavy. Více

Strategie: Sex v české reklamě není, ale ani nemůže být problém

3. duben 2003
Češi relativně nejčastěji totiž uváděli, že se jim využívání erotických a sexuálním motivů v reklamě obecně líbí (17,2 %), ve vztahu k výrobkům je má v oblibě dokonce 34 procent našich občanů, kteří navíc nejméně často vyžadovali zákaz jejich používání (9,7 %). Tento vztah české veřejnosti k erotice a sexu v reklamě se přitom dlouhodobě nemění. Více
« | 1 | .. | 870 | 871 | 872 | 873 | 874 | .. | 975 | »
www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.