Boom Time Blues - ekofeministická studie neziskových organizací Bankwatch a Gender Action

9. únor 2007
Studie "Boom Time Blues: Big oil's gender impacts in Azerbaijan, Georgia, and Sakhalin" nahlíží do vlivů ropovodu Baku-Tbilisi-Ceyhan a projektu Sakhalin II na těžbu ropy a zemního plynu na práva žen v Azerbajdžánu, Gruzii a na ruském ostrově Sachalin. Více

Pro Helenu - benefiční CD pro azylový dům

8. únor 2007
CD bylo vydáno na pomoc azylovému domu Helena, který slouží ženám v tísni. CD vydalo sdružení Magdalenium spolu s Ligou lidských práv - poradna pro ženy v tísnia Nezávisle sociálně ekologické hnutí - Nesehnutí a Amnesty Inetrnational Brno - kampaň stop násilí na ženách. Více

Reprodukční práva žen a mužů – nové publikace

6. únor 2007
Zajímáte se aktivně o otázky spojené s porodnictvím, těhotenstvím a vzděláváním v těchto oblastech? Pak právě pro Vás jsou určeny novinky z Gender Studies: informační leták Rozhodujte o sobě samy! a publikace Reprodukční práva žen a mužů, která se zaměřuje na práva rodičů před/ při a po porodu, genetický screening a sexuální výchovu. Na vzniku těchto materiálů spolupracovaly s Gender Studies porodní asistentka Ivana Konigsmarková z Unie porodních asistentek a Petra Sovová z Hnutí za aktivní mateřství. Pokud máte o publikaci zájem, objednejte si ji na e-mailu linda.sokacova@genderstudies.cz nebo na telefonu 224 91 56 66. Publikace vyšly za finanční podpory Slovak-Czech Women´s Fund.

Nenechte se diskriminovat a nedovolte to jiným.

6. únor 2007
Gender Studies zahájilo 1.2. 2007 – na počátku Roku rovných příležitostí - novou kampaň v rámci projektu Půl na půl proti diskriminaci na trhu práce na velkoformátových plakátech venkovní reklamy. Kampaní chceme poukázat na stále převažující stereotypy v uvažování zaměstnavatelů např. při přijímacích pohovorech. Cílovou skupinou, na kterou se kampaň zaměřuje, jsou ženy-matky, ženy nad 50 let a muži – otcové , média a zaměstnavatelé. Déle než rok provozuje Gender Studies poradnu pro osoby diskriminované na trhu práce. Poradna a na ni navazující informační centra jsou určena zejména ženám–matkám, ženám nad 50 let a mužům – otcům, tedy skupinám, které mají na současném trhu práce z hlediska rodových rolí nejhorší pozici. Z řádově stovky příběhů bylo se souhlasem klientů vybráno deset, na nichž je kampaň postavena. Více
| 1 | .. | | 535 | | 537 | 538 | .. | 1012 |
www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.