|
Fernet: nafukovací panna ideálem každého muže?1. listopad 2007
Vtipný spot, který bere vztahy žen a mužů s nadhledem, nebo sexistická reklama, která je problematická v řadě aspektů? Nový reklamní spot na Fernet Stock vyvolává tu pochvalné, tu odmítavé reakce. O co v něm jde?
Jak vyřešit tuto nepříjemnou situaci? Stačí odjistit ventil. Ideální žena je totiž nafukovací panna. Když už příliš překročí limity vhodného chování, prostě se jí zbavíte. Muž v našem příběhu nafukovací pannu vyfoukne a sbalí. Hlas vypravěče tuto scénu vysvětluje: „V ideálním světě můžete ženu vypustit.“ Více Internetové knihkupectví Gender Studies opět v provozu1. listopad 2007
Dovolujeme si Vám oznámit, že bylo znovu zprovozněno internetové knihkupectví Gender Studies. Knihkupectví Gender Studies nabízí: odborné publikace zaměřené na problematiku gender studies, feminismu a rovných příležitostí, beletrii a poezii ženských autorek, publikace zdarma (výroční zprávy, publikace z konferencí, informační materiály jednotlivých ministerstev, univerzit a organizací), propagační materiály Gender Studies (trička, benefiční náramky..), riot grrl ziny, anarchistické časopisy, ostatní: Mooncup - menstruační kalíšek... Více
"Čím menší obec, méně slávy a více práce, tím je cesta pro ženy do politiky jednodušší", říká místostarostka Poděbrad Jiřina Soukupová31. říjen 2007
Kateřina Jacques, Vlasta Parkanová, Anna Čurdová - čtete o nich v novinách, vídáte je v televizi a na různých společenských akcích. Představují však pouze vrchol ledovce žen aktivních v politice. Cestu jim prošlapávají političky na komunální úrovni, které se zabývají každodenní mravenčí prací přispívající k rozvoji obce či města. S jednou z nich – místostarostkou Poděbrad Jiřinou Soukupovou - jsme si povídaly nejen o rovných příležitostech žen a mužů v komunální politice. Více
Zveme vás na konferenci Gender a marketing31. říjen 2007
14. listopadu 2007 v Břevnovském klášteře proběhne mezinárodní konference Gender a marketing organizovaná Gender Studies, o.p.s. Do českého (odborného i laického) povědomí by měla uvést dosud poměrně přehlíženou problematiku propojení marketingu a genderu, případně genderové senzitivity, a rozpoutat diskuzi na toto téma. Více
|