Mluvme o stáří: Nech mou babičku na pokoji!

25. říjen 2011
Tak se jmenuje dlouhodobá kampaň proti diskriminaci seniorů obecně prospěšné společnosti Elpida plus. Chce jí upozornit na klesající míru porozumění mezi generacemi v naší společnosti. Více

Nové marketingové trendy slibují méně genderových stereotypů v reklamě

25. říjen 2011
O nových trendech v marketingu se hovoří převážně v souvislosti s rozvojem tzv. „nových digitálních médiích“, jako jsou internet, mobilní telefony, tablety atd. Jejich společnými znaky jsou interaktivita, přenosnost, schopnost vytvářet komunity, možnost třídění informací, schopnost generovat akce a transakce. Pro marketéry a marketérky je to výzva, cílové skupiny se stávají velmi fragmentovanými, což vyžaduje personalizaci a větší adresnost reklamních sdělení. Nahrává tento vývoj postupnému ústupu rozlišování zákazníků z hlediska klasických sociodemografických charakteristik jako je pohlaví a věk? Teoreticky ano. Prakticky je pro firmy obtížné prozkoumat zájmy a potřeby nově vznikajících segmentů zákazníků a zákaznic a inovovat dle toho jak své produkty, tak obsah komunikace. Zatím jsme spíše na počátku cesty. Více

Holky, pozor! – soutěž o nejlepší projekt z oblasti vědy a techniky

25. říjen 2011
V pondělí 3.10. 2011 odstartovalo České vysoké učení technické v Praze unikátní soutěž pro dívky ve věku 15 – 19 let studující střední školu a řešící školní nebo i mimoškolní projekt, se kterým by se mohly do soutěže přihlásit. Soutěž má za cíl podpořit u dívek, které baví technické předměty – matematika, fyzika a další – jejich zájem a motivovat je k podání přihlášky na nejstarší a největší technickou univerzitu u nás. Více

Hlasujte o tom, jaká firma získá anticenu Sexistické prasátečko

14. říjen 2011
Rekordních 91 reklam letos soutěží o anticenu Sexistické prasátečko udělovanou za necitlivé zobrazení ženy nebo muže v reklamě. Letos mohou lidé nově hlasovat hned ve třech kategoriích, které upozorňují na různé projevy sexismu v reklamách. Nejpočetnější je kategorie zobrazování žen pouze jako objektů, následuje kategorie využívání částí těl žen v reklamách. Poslední kategorie shrnuje další časté projevy reklamního sexismu – využívání stereotypů vůči ženám a mužům a znevažování jejich schopností jen na základě pohlaví či zobrazování mužů jako objektů. Hlasovat můžete na webu mediálního partnera soutěže Aktuálně.cz hned ve třech kategoriích, a to až do 25. října 2011. Více
| 1 | .. | 159 | | 161 | | 163 | .. | 1012 |
www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.