|
MDŽ s Gender Studies: scénické čtení z klasické feministické literatury5. březen 2012
Příležitost připomenout si
dosažené cíle.
Příležitost uvědomit si, co ještě
můžeme udělat.
Příležitost slavit! Gender Studies zve 8. března 2012
v 18.30
do Vypáleného koťátka,
Mařákova 5, Praha 6.
Můžete se těšit na scénické čtení z
klasické feministické literatury, na
několik vlčích kostí a samozřejmě
na tým Gender Studies! Více
HR marketing zůstává v plenkách29. únor 2012
Marketing se už zdaleka netýká jen značek a výrobků, které je nesou, ale i zaměstnavatelů a jejich snahy nalákat do svých řad ty nejlepší kolegy a kolegyně. Vycházejí z toho, že značka firmy je identifikuje na trhu práce obecně i v oboru, kde působí, a má vliv na to, jak je firma vnímána potenciálními uchazeči a uchazečkami, ne jen zákazníky či zákaznicemi. Vznikl proto obor HR marketing, který propojuje principy marketingu s personalistikou a usiluje o zviditelnění značky zaměstnavatele na trhu a zejména mezi těmi, které chce oslovit. Více
Mezinárodní den žen29. únor 2012
Tak se nám zase blíží Mezinárodní den žen (MDŽ) a s ním nepochybně všetečné dotazy (nejen) od novinářů a novinářek, zdali má smysl tento svátek slavit nebo ne, co je na něm aktuálního a zdali se nejedná o produkt totalitního Československa. Smysl to nepochybně má, a ne, opravdu se nejedná o svátek, jehož hlavním cílem je rozprodat karafiáty a bonboniéry a umožnit mužům opít se (o bohaté historii MDŽ si můžete přečíst třeba v loňském článku Ivy Baslarové zde). Více
V Británii se bohužel ageismu daří29. únor 2012
Britská organizace Wise Owls spolupracuje již nějakou dobu s Gender Studies, o.p.s. na projektu P.E.O.P.L.E., který se věnuje problematice věkové diskriminace. S Andrewem Robertsonem, jednou z těchto „Moudrých sov“, jsem mluvila o tom, proč je pro firmu dobré zaměstnávat a udržet si starší lidi a také jak se proti ageismu daří bojovat ve Velké Británii. Více
|