Ženy na prodej

16.4.2014  Co je to sexismus a jak se projevuje v reklamách? Jaký „ideál krásy“ nám marketing podsouvá? Ovlivňují reklamy jednotlivce, případně celou společnost? Jaké je myšlení copywritera, který potřebuje reklamou zaujmout? Přijďte o těchto a mnoha dalších otázkách diskutovat 16. dubna v 18:00 do budovy FSV Hollar (místnost č. 112) Debaty se zúčastní: Irena Smetáčková (PedF UK), Petr Pavlík (FHS UK), Martin Maxa (Markething.cz). Více

NGO Market 2014

25.4.2014  Praha  |  Tradiční veletrh neziskovek NGO Market se i v letošním roce uskuteční v Národní technické knihovně v Praze a představí návštěvníkům neziskové organizace z celé České republiky, včetně Gender Studies, o.p.s. Veletrh doprovodí celodenní program sestavený z odborných přednášek a seminářů, praktických ukázek činnosti organizací, programu pro děti a dalších zajímavých aktivit pro návštěvníky. Vstup na akci je zdarma. Více

PŘEKROČIT HRANICE: ŽENY A MUŽI NAPŘÍČ PROFESEMI

29.4.2014  Praha  |  Gender Studies, o.p.s. si vás dovoluje pozvat na konferenci o netradičních povoláních pro ženy a muže (např. ženy v technických profesích a muži v pečovatelských) a o tom, co mohou zaměstnavatelé udělat, aby diverzifikovali pracovní týmy z hlediska pohlaví. Více
www.feminismus.cz (2003)  |  redesign 2013  |  realizace a webhosting Econnect  |  design Michal Šiml  |  Za finanční podpory Slovak-Czech Women‘s Fund.